داروَک

Sunday, December 19, 2004

چند شنود از تلفن رهبری

رهبر و یک مقام هسته ای ( انرژی هسته ای )

- درست شد؟
- چی قبله عالم؟
- هسته
- اون که بله...فقط کلاهش مونده .
- هنوز درست نشده ؟
- فقط چند تا پیچش مونده قربان
- خب ، چقدر دیگه طول میکشه؟
- به اندازه سه چهار تا مذاکره دیگه با اروپا .


رهبر و حسن روحانی

- سلام حسن جان
- سلام رهبر جان
- عزیز دل برادر مذاکره به کجا رسید؟
- تقریبآ وسطشیم
- حسن جان ، یک کم دیگه کشش بده
- مثلا چقدر؟
- به اندازه سه چهار تا مذاکره دیگه
- رهبر جان تا سه چهار تای دیگه اگر کش هم باشه پاره میشه
- نترس نمیشه...تا چند تا قول بدی و چند تام بگیری کار تمومه ، جک هم هوامون رو از پشت سر داره
- سعی خودم رو میکنم ، بروی چشم ، اما به شریعتمداری توصیه کنید که توی این مدت خفه شه
- اون با من


رهبر با حسین شریعتمداری

الو حسین
- بله قربان ، سلام عرض کردم
- یه مدت خفه شو
- چشم خفه میشم ، اما چه مدت؟
- به اندازه سه چهارتا مذاکره با اروپا
- اووووو.... سه چهار تا مذاکره ، قربانت گردم نمیشه یک کم تخفیف بدین مثلا دو تا مذاکره
- خفه شو
- آخه...
- خفه میشی یا بگم خفت کنن


رهبر با هاشمی رفسنجانی

- نمیشی؟
- چی چی نمیشم ؟
- کاندید ریاست جمهوری
- نه با با
- چرا ؟
- مگه دیوانه ام
- من اگر تکلیف کنم چی ؟
- تکلیفت رو بذار در کوزه... نه داداش اولأ ما جامون خوبه ، دومأ خودم تصمیم میگیرم ، سومأ به پرو پای من نه پیچ که همه چیز رو میگم
- منم میگم
- اگه راست میگی بگوتا منم بگم چطور رهبر شدی
- علی اکبر جان شوخی کردم بابا
- از این شوخی ها با عمله اکره بیتتان بکن



رهبر با آیت الله مکارم شیرازی

- السلام و علیکم حضرت آیت الله
- علیکم السلام ، عزیز دل برادر
- قربانت گردم شما هم که یک سور به حسنی و جنتی و مشکینی زدید
- چطور مگر؟
- عزیز دل برادر ، از اینکه در بهشت را که تو قم باز کردید فکر نمیکنید خداوند دهن شما و بنده رو مورد عنایت قرار خواهند داد.
- نه جانم بقول گوبلز خدا بیامرز، دروغ را هر چه بزرگتر بگوئید مردم زودتر باور میکنند
- اولا گوبلز به گور پدرش خندید، دوما گفت بزرگ اما نه به این بزرگی ، عزیز دل برادر بنده آ نقدر که نگران پایه های صندلی ولایت مطلقه امری ام هستم نگران پایه های اسلام نیستم . مراعات اسلام عزیز را نمیکنید حداقل مراعات وضع اینجانب باشید .
- میگویم این در بهشت را ببندند . ولی جواب مردم را چه بدهم ؟
- به همان عده کمی که باورتان دارند بفرمایید ، این در را اداره اماکن به علت عدم رعایت شئونات اسلامی پلمب کرده ، از در اصلی وارد شوند.


رهبر با خاتمی بعد از مراسم هجده آذر

- سلام عزیز دل برادر
- سلام به رهبر
- مالیدی ؟
- چی قربانت گردم ؟
- شیره
- قربان مثل اینکه بجای رئیس دفترتون وصلتون کردند به من .
- نه عزیز دل برادر اون شیره نه ، منظورم سر مردم و دانشجویان شیره مالیدی ؟
- پس شما فکر میکردید تو این هشت سال چکار میکردم ؟
- این چندماه رو هم بمال ، دستت درد نکنه
- سر مبارک درد نکنه ، دیگه کجاشون بمالم ، من که از بس مالیدم مردم
- شما بمال ... ، بمیرو بمال


رهبر با سعید مرتضوی

- سعید توئی
- سلام عرض کردم یا رهبرا
- سلام و هزار جور بد و بیراه ، مگه اون قتلهای زنجیره ای چه عیبی داشت که این الم شنگه رو راه انداختین و پرونده - حقوق بشرمون رو خراب کردین ؟
- قبله عالم خودتون به من و شریعتمداری امر فرمودین
- من گفتم اینجوری..؟ حالا انداختینشون زندان پوستشون رو کندید و آزادشون کردین بخوره تو سر جفتتون پس چرا هی توبه نامه میدین بنویسن ، توبه نامه هم بخوره همون جای قبلی ، این مصاحبه تلویزیونی دیگه چی بود راه انداختین ؟
- قربان تقصیر من چیه حسین گفت
- حسین غلط کرد با تو ، فکر کردین مردم مثل شما دو تا احمقند که باور کنند ؟ همون قتلهای زنجیره ای رو راه بندازین کلک رو بکنید بره ، اگر عرضه شو ندارین بگم فلاحیان و شرکاء بیان ؟
- اختیار دارین قربان ما خودمون مگه کمرون بیل خورده ، بروی چشم انجام میدیم.


زان وفاداران و یاران یاد باد.............داروَک

www.daarvak.blogspot.com
darvak@spray.se


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aliboud

3:06 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin