داروَک

Tuesday, August 03, 2004

رئیس جمهور عتیقه

دو هفته پیش ، دو گروه از باستان شناسان ، جبهه باستان شناسان مشارکت و روحانیون باستان شناس مبارز ، بعد از پانزده سال ، مردی را در ابتدا با خاک انداز ، سپس با بیل و کلنگ و در آخر بزور بولدوزر ، نیمه جان از زیر خاک بیرون آوردند.
در تحقیقات اولیه معلوم گردید که فرد زنده بگور مهندس موسوی نام داشته و در دوره خلیفه اول مسلمین ایران ( خلیفه همان ولی فقیه فارسی! میباشد ) نخست وزیر بوده و پس از فوت خلیفه اول ناپدید شده و هنوز مشخص نگشته که نامبرده بدستور خللیفه دوم ( خللیفه با دو لام ، ولی مطلقه فقیه است ) حضرت آل خامنه و همکاران زنده بگور گشته یا از غم رهبر ، خود زنده بگور رفته.
باستان شناسان، پزشکان متخصص مغز و اعصاب و روانپزشکان بعد از آزمایشات متعدد ، هیچگونه تعغیری در طی این پانزده سال بغیر از رنگ کت و شلوار و جلیقه از سورمه ای به خاکستری و پانزده سال گذرعمر مشاهده نکردند. از روانپزشک مهندس موسوی دلیل حرف نزدن ایشان را جویا شدیم ، که علت را شوک وارده در اولین دیدار پس از باز کردن چشم با سئوال ، رئیس جمهور میشی ؟ توسط این باستان شناسان بی رحم عنوان کرد . اما همسر ایشان معتقد بود که مهندس ، قبل از اینکه زیر خاک بره کم حرف بود. و در جواب خبرنگاری که پرسید : پس ایشان اهل عمل هستند، گفت : همسر من مهندسه عمله که نیست.
در همین رابطه خللیفه دوم مسلمین ایران حضرت آل خامنه و همکاران در مورد کشف مهندس موسوی فرمودند : ما خودمان گفتیم کشفش کنند ، بلاخره چهارسال هم چهارساله.
در مصاحبه ای با دبیر روحانیون باستان شناس مبارز چگونگی کشف این پدیده سئوال شد ، ایشان پاسخ دادند : بعد از رایزنی با رهبر ایشان فرمودند یکی رو پیدا کنین عین قبلی اما بدون عبا وعمامه که بشه راحت تر زد تو سرش. ما خیلی گشتیم تا اینکه اتفاقی خاک اندازمون گیر کرد به مهندس ، رهبر هم گفت احسنت.
طی آخرین خبر همچنان زبان مهندس از حس کامل برخوردارنبوده و پزشکان در حال مداوا میباشند و اظهار امیدواری کردند که بزودی بله را خواهند گفت.

زان وفاداران و یاران یاد باد............... داروَک

www.daarvak.blogspot.com
darvak@spray.se

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin