داروَک

Friday, June 04, 2004

تهدید

هفته پیش بعد از تهدید عباسی ( پادو حسین شریعتمداری ) به ضربه زدن به بیست و نه نقطه دنیا که در اصل سه نقطه دارد، آقای خاتمی نیز پس از خوردن پس گردنی از مقام رهبری در حالیکه همچنان گیج بوده و زمان و مکان را تشخیص نمیدادند، آژانس بین المللی انرژی هسته ای را تهدید کردند. بدینوسیله ملت شریف ایران از اینکه رییس جمهور محبوبشان بعد از هفت سال زبان تهدید اگرچه نه در جهت منافع ملی گشوده، با شعار " او تهدید میکند پس زنده است " ، برای یکسال باقیمانده عمر ایشان دعا کردند.
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده آنست که سرپاش بگیری جیش نکند

زلزله

حضرت آیت الله گیلانی در اجلاس زلزله که در هفته های آینده تشکیل خواهد شد، با همان نگاه سکسی خواهند فرمود : زلزله های پیاپی در ایران برای آن گروه از مردان مسلمان که بر روی تخت خوابیده و عمه یا خاله در پایین تخت یا در طبقه زیرین همان اطاق میخوابند، موهبتی الهی است.
برای آندسته از ملت شریف ایران که موفق به دیدن برنامه های ایشان که در اوایل انقلاب از تلویزیون پخش و به گیلی شو معروف بود نشدند، یاد آور میشوم که در یکی از برنامه های سکسی شان فرمودند : اگر مرد مسلمانی بر روی تخت خوابیده باشد و عمه یا خاله در پایین تخت یا در طبقه زیرین همان اطاق خوابیده باشند و زلزله ای رخ بدهد و آن مرد مسلمان بر روی عمه یا خاله بیفتد، بچه حاصله از آن اتفاق، حلال زاده است.

تاج

مجلس هفتم هم بر اساس پیش بینی اینجانب که نه علم غیب دارم ونه جاسوسی در جمهوری اسلامی بیاری رییس جمهور محبوب، بدون مشگلی افتتاح شد. بدین ترتیب رهبر معظم با نطق دیروزشان در سالگرد رحلت آقای خمینی، برای گذاشتن تاج بر سر مبارک بعد تصویب در همین مجلس آماده میشوند. اگرچه تاج را ملت میگذارد نه مجلس.
بقول نا پلئون : تاج پادشاهی برروی زمین ریخته است فقط باید دولا شد و برداشت. اگر کمر درد دارید و نمیتوانید دولا شوید میتوانید از کسی برای برداشتنش کمک بگیرید، اما مطمئن نباشید که آنچه بر سرتان میگذارد تاج است، شاید کلاه یا عمامه باشد.
توجه : از آنجاییکه همه تاج ها در یک اندازه و درهم میباشد، لطف کرده سوا و به گشادی و تنگی اش هم توجه نفرموده چون در فرصتی دیگر، اطرافیان و تاریخ نویسان سرتان را مناسب تاج، کوچک یا بزرگ خواهند کرد.
پس نیروهای اپوزیسیون داخل و خارج تا تاجگذاری رهبر، به سر و کله همدیگر زدن ادامه دهند.

زان وفاداران ویاران یاد باد..................داروَک

www.daarvak.blogspot.com
darvak@spray.se

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin