داروَک

Friday, November 28, 2003

چند خبر مهم

چند خبر به سبک سایت امروز:

یک مقام آگاه به سایت امروز گفت: وزیر کشور، بعد از صرف صبحانه در دفتر کار خویش در حالیکه یک لیوان چای در دست و یک حبه قند در دهان داشت اذعان کرد که این وزارت خیال دارد، امنیت و مجوز مراسم 16 آذر (روز دانشجو) امسال را که بصورت خواندن دعای توسل و روزه سیاسی برگذار میشود را بشرط آنکه، در خانه خود و بصورت فردی باشد، تضمین و صادر کند. سپس دانشجویان برای وزیر کشور، دعای تشکر خواندند.

خانم شیرین عبادی در سازمان دانش آموختگان ایران: قهر کردن با صندوق رأی دردی را دوا نمیکند.
یک مقام آگاه به سایت امروز گفت: خانم شیرین عبادی بعد از سخنرانی، این مقام آگاه را از فراموش کردن این جمله که : " آشتی کردن هم با صندوق رأی دردی را دوا نمیکند" آگاه کرد . این مقام آگاه افزود : کدامین درد ؟ و خانم عبادی چیزی نفرمودند.

تاج زاده در مصاحبه با خبرنگار ایسنا گفت: مجلس هفتم را به مجلس رفراندوم تبدیل کنیم.
همان مقام آگاه به سایت امروز گفت: تاج زاده بعد از مصاحبه دستش را بر شانه های خبرنگار ایسنا گذاشته گفت: حضرت عباسی خوب گفتم؟ .... تو فکر میکنی مردم باور میکنند؟ و خبرنگار ایسنا در حالیکه دستهای تاج زاده را از شانه هایش بر میداشت پاسخ داد: من که باورکردم مردم رو نمیدانم.

تاج زاده در همان مصاحبه با همان خبرنگار گفت: اصلاح طلبان نمی گذارند انتخابات فرمایشی شود.
همان مقام آگاه از تاج زاده پرسید: انتخابات فرمایشی گفتید.....راستی کار ابطال صندوق های رای که موجب رفتن حداد عادل یجای علیرضا رجایی یه مجلس شد به کجا کشید. یک مقام خیلی آگاه تر از مقام ما( در حد رییس شورای نگهبان ) به سایت امروز گفت تا تاج زاده بشنود: در عرض این چهار سال مردم که آگاه شدند شما چی...؟!!

احمد باطبی مجددا از اندرزگاه زندان اوین به مکان نا معلومی در این زندان ( احتمالا بند 325 سپاه ) منتقل گردید.
یک مقام مطلع، در حد دبیر کلی جبهه مشارکت یه سایت امروز گفت: وا .....مگه باطبی هنوز زندانه؟.... و سپس زیر لبی از بغل دستی اش پرسید: باطبی کیه؟

رضا یوسفیان نماینده مجلس: قاضی مرتضوی را به اتهام تشویش اذهان عمومی محاکمه کنید.
یک مقام آگاه دیگر گفت: رهبر معظم یک دقیقه قبل ازصرف نهار فرمودند: الان که میخواهیم ناهار بخوریم بعد از نهار هم یک چرت خواهیم زد پس امروز دیر میشود انشاءالله فردا صبح اول وقت .... بروی چشمام به شاهرودی میگم.

عمر مجلس ششم به رسیدگی تخلفات 525 میلیاردی صدا و سیما کفایت نمی دهد.
همان مقام مطلع به سایت امروز گفت: یکی از شعارهای اصلاح طلبان در انتخابات مجلس این خواهد شد: " تخلف 525 میلیاردی مدیریت صدا و سیما باید ادامه دارد.... رسیدگی ...به....آن......" و بعد فوت فرمودند.

" صلاح نمیدانم هر آنچه از فساد و ثروت و قدرت برخی از روحانیون میدانم بگویم."
یکی از مقامات آگاه به سایت امروز گفت: گرچه همه مردم این را میدانند، ولی بد نبود اگر شما هم میگفتید. گر چه صلاح مملکت را خسروان دانند.

یک مقام آگاه که خواست نامش فاش شود، برادر گالیله به سایت امروز گفت: برای جلوگیری از شک در رویت حلال ماه، مبدا شروع ماه از سال آینده ماه کامل خواهد بود که هم قشنگ تر دیده میشود و هم بین علما اختلاف بوجود نمی آید.

آمریکا، اروپا، روسیه و ایران از قطعنامه شورای حکام راضی اند.
یک مقام مطلع که نخواست نامش فاش شود ( از ترس ) به سایت امروز گفت: ما چاکر قاضی مرتضوی هم هستیم.

خلخالی در گذشت
قاضی مرتضوی، در حالیکه از خوشحالی چشمانش برق میزد، از مقام آگاه ما پرسید: حالا بعد از لاجوردی و خلخالی من چندم میشم
.
آیا سکوت رهبر، علامت رضاست؟
یک مقام خیلی خیلی آگاه به سایت امروز گفت: نخیر........سکوت نایب تولیت امام رضا، علامت رهبر است.

زان وفاداران و یاران یاد باد.................... داروَک

www.daarvak.blogspot.com
darvak1@msn.com


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin