داروَک

Saturday, September 20, 2003

انرژی هسته ای هلو

این روزها آنقدر از هسته ، انرژی و سلاح هسته ای، رد یا پذیرفتن پروتکل الحاقی شنیدم و خواندم، یاد آن میمون باغ وحش تهران افتادم که تمام میوه های هسته دار مانند هلو را که از بازدیدکنندها میگرفت، هسته اش را جدا و در مقعدش میکرد و در می آورد و دوباره لای هلو میگذاشت و میخورد. از نگهبان که علت را پرسیدند گفت: این حیوان چند ماه پیش یک هلو با هسته خورد که در مقعدش گیر کرد وکار به عمل جراحی کشید، از آن زمان ببعد برای اطمینان از بیرون آمدنش اندازه گیری میکند.

حالا شما قلدران فاسد انتصابی- انگلیسی که فرق هلو و اتم را در اندازه هسته اش میدانید و بدین سبب در صدد خوردن این انرژی هسته دار به هر قیمتید و عقلتان چون آن میمون به دور انداختن هسته ( تولید سلاح ) نمیرسد، حداقل اندازه گیری کنید، که تا چون چند همسایه آنطرف تر ( کره شمالی ) کار به عمل جراحی نکشد.

زان وفاداران و یاران یاد باد..............داروَک

www.daarvak.blogspot.com

darvak1@msn.com

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Sunday, September 14, 2003

سعید حجاریان ، قاضی مرتضوی و حزب الله


چون حمایت از فعالان سیاسی قبل از مرگ سالیان سال در این مملکت، کتک، زندان، شکنجه،و اعتراف بدنبال داشته و به تازه گی نیز سر، میله تخت و سکته مغزی بدان اضافه گشته است، ما ملت شریف ایران معمولأ بعد از مرگ، حمایت خود را از متوفی، قیام گونه با شور بی وصف حسینی اعلام میکنیم.

درخواست برادران حزب الله از قاضی مرتضوی

با سلام

اظهارات آقای سعید حجاریان این عنصر خود فروخته در پنحمین اردوی جوانان مشارکت، بدین مضمون " اصلاحات مرد، زنده باد اصلاحات " مصداق بارز تشویش اذهان به قصد برهم زدن نظم عمومی، تشویق و تحریک جوانان به شورش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ایشان با شناخت از روحیه ملت شریف ایران :
اصلاحات را قبل از مورد مقرر، بدون اطلاع و همفکری با آن دادستانی کل ( قاضی مرتضوی ) به قتل رسانده و علت مرگ را بجای سکته مغزی، سقوط آزاد در چاه های حفر شده توسط عوامل عزیز انتصابی- انگلیسی در حکومت از تریبون عمومی اعلام داشته، تا بدینوسیله جوانان متعهد و معتقد به نظام را تحریک و به خیابانها کشانده تا مراتب انزجار خود را با شعارهای " زنده باد اصلاحات " و " اصلاحات، اصلاحات راهت ادامه دارد " از آن مغنی های جان بر کف ابراز داشته و کشور را به آشوب بکشانند.

ایشان همچنین هفتصد سال اصلاحات طول کشیده در انگلستان را بدون اجازه مقام معظم رهبری، به هفتاد سال برای ایران تقلیل داده و با گستاخی تمام، عوامل مهم و تأثیر گذارنده در این کاهش ششصدوسی ساله را چون، نماز جمعه، آداب طهارت، غسل، بول ، غایت و دعاهای توسل، ندبه، وحشت، باران و..........را به سخره گرفته و با عوام فریبی، علت کاهش را جهانی شدن و ارتباطات اینترنتی عنوان نموده.

و در آخر، کلمات قصار شهید به خون خفته تروتسکی را بدون مجوز از بازماندگان آن شهید بزرگوار، حساب شده و به اعتراف خود وی " آپ تو دیت " کرده، از " انقلاب مرد، زنده باد انقلاب " به " اصلاحات مرد، زنده باد اصلاحات " تعغیر داده و عملأ در اموال شهید دخل و تصرف نموده است.
بدین وسیله از دادستان کل برادر قاضی مرتضوی انتظار میرود که با پشتیبانی رهبر عظیم الشأن ، جبهه انتصابی – انگلیسی حکومت و ما ذوب شدگان در ولایت ، امت پانزده درصدی اما همیشه در صحنه، بی درنگ قبل از ارسال احضاریه، برای بازجویی و تفهیم اتهام ، با یک دست تخت آهنی مخصوص زندان , و با بهره گیری از مرخصی برادر همرزممان سعید عسگر ( با پس گردنی به خاطر کار نیمه تمامش در چند سال پیش ) برای انجام مأموریت سه منظوره ، گرفتن سر تخت، شناسایی محل و فراهم آوردن شرایط سکته قلبی با شلیک گلوله در صورت عدم سکته مغزی در حین بازجویی دلیرانه آن دادستانی ، در مقابل در ورودی حزب آمریکایی مشارکت حاضر گشته و یک بار برای همیشه ( منظور بار دوم ) صدای این عنصر فریب خورده را خاموش گردانند.
از رهبر معظم ، سپس از خداوند علو درجات حضرت عالی را خواستاریم.
برادران حزب الله

زان وفاداران و یاران یاد باد............داروک

www.daarvak.blogspospot.com
darvak1@msn.com




مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin